Nieuwe reisbestemming Indonesia! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu Nieuwe reisbestemming Indonesia! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu

Nieuwe reisbestemming Indonesia!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

12 Juli 2006 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn site tijdens mijn verblijf in Afrika. Het was erg leuk om de meesten van jullie te zien tijdens mijn presentatie op 2 juli.

Ja, ja nog maar 3 weken thuis en nu weer klaar voor mijn volgende reisbestemming: Indonesia!
Ik zal van 15 juli - 14 augustus in resp. Jakarta, Ambon en Hulaliu vertoeven. Ik ben erg benieuwd naar het land van mijn roots. Veel mensen zeiden bij het zien van de beelden uit Liberia, dat het hen erg aan de Molukken doet denken. Ik ben dus al een beetje voorbereid :-)!
Ik zal proberen om jullie vanuit Indonesie op de hoogte te houden. Dus binnenkort meer reisverhalen uit Asia!

Liefs,
Lydia

P.S. Bij deze nog een aantal foto's van mijn presentatie op 2 juli.

  • 12 Juli 2006 - 22:47

    Dominggus:

    jeeej eerstes! goede reis!!
    en tot zaterdag! of vrijdag!

  • 13 Juli 2006 - 07:21

    Mama:

    Hoi Lydia
    Net 3 weken thuis en dan weer op reis naar een ander werelddeel, maar nu wel een bijzondere en unieke reis.
    Niet alleen, maar met de hele familie en daarbij opa,oma, oom en tante. Op naar Hulaliu.Asalku, asalmu.

  • 13 Juli 2006 - 09:55

    Oewa Lena:

    gezellig hè? ik moet mijn koffer nog pakken!!! maar dat gaat lukken, moet wel toh. amatoo en tot op schiphol!

  • 13 Juli 2006 - 19:17

    Henk Tieben:

    Lydia, De presentatie was mooi georganiseerd. Complimentje voor faithfull. Ook jou antwoorden en uitleg waren duidelijk en goed (sorry voor mijn opmerkingen) en de foto's waren erg aansprekend.

    Voor de reis naar Indonesie wensen wij jou en je reisgezelschap een hele voorspoedige heen en terugreis en een goed verblijf. ( succes met je afspraak in Jakarta)

    Groetjes Henk en Birgit

  • 20 Juli 2006 - 21:48

    Dominggoes:

    hallooo jullie zijn al in hulaliu?? Rachel heeft een kwartier gebeld naar Oom Anies?? en was t gezellig in het hotel in Ambon??
    En was er de 19e een aardbeving????

    en oja, aan degene die de post van chrysant 6 doorneemt: als er snelheidsbekeuringen tussen zitten van een vw polo, ik betaal die!! :$

    okeee nou...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lydia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 53588

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: