Twee dagen gelopen - nog twee te gaan! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu Twee dagen gelopen - nog twee te gaan! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu

Twee dagen gelopen - nog twee te gaan!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

18 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Dag twee zit er alweer op. Yes, ik ben op de helft!

Dag 1 – dag van Elst
Toen ik met tante Lenny ’s ochtends naar de wedren fietste was het gelukkig droog. Ook toen we om 6.00 uur startten was het droog en stonden studenten die tot in de late uurtjes hadden gefeest ons aan te moedigen en succes te wensen. Was echt gaaf om de eerste stappen van de Vierdaagse te zetten, had erg naar dit moment uitgekeken!
Onderweg in Bemmel, Elst en Oosterhout werden we ontvangen door familie en bekenden. We kregen iets lekkers te eten en te drinken, zodat we er weer tegenaan konden. Toen we een aantal km voor Nijmegen waren, begon het te regenen. Ik kreeg toen ook last van mijn knie. Was ook erg moe. We hadden in een redelijk snel tempo gelopen, met weinig pauzes, om ongeveer 16.00 uur waren we terug op de wedren. Thuis aangekomen kregen we een heerlijke maaltijd voorgeschoteld van mijn neefjes Zeth en Joshua. Wat smaakte de aardappelschotel heerlijk, na een hele dag lopen. Ik ging op tijd naar bed om weer fit te zijn voor de volgende dag. Minjak panas op mijn knie gesmeerd en maar hopen dat de pijn morgen weg zou zijn.

Dag 2 – dag van Wijchen
Had ’s ochtends toch nog last van mijn knie. Weer wat minjak erop gesmeerd en een paracetamol ingenomen. Ging daarna gelukkig goed. Liep als een zonnetje, en die begon zowaar ook te schijnen ;-). Vandaag kwamen we door Hatert, waar we oom Boy zagen. Zeth kwam ook even koffie brengen, zodat tante Lenny weer een beetje opgepept kon worden. Ze had niet goed geslapen en heeft het eerste stuk bijna slaapwandelend afgelegd. Daarna was ze weer fit en hebben we heerlijk gelopen. We hebben twee lussen gemaakt door Wijchen, of waren het er nou meer? We hebben in ieder geval uitgebreid Wijchen gezien. Ook hier stonden veel mensen aan de kant om ons aan te moedigen. Echt tof hoe enthousiast al die mensen zijn. Het is echt een oppepper als je muziek hoort en vrolijke mensen ziet, zorgt er absoluut voor dat je het volhoudt. We zijn vandaag wat vaker gestopt en ik voel me fitter dan gisteren. Heerlijke visschotel gegeten. We worden als lopers echt goed verzorgd door de familie. Thanks!
Ik hoop dat het morgen meevalt met de regen. Nog maar 2 dagen te gaan!

P.S. Als je nog wil sponsoren, het kan nog t/m 20 juli. Ga naar https://www.devierdaagsesponsorloop.nl/index.php?option=com_content&view=article&catid=2&id=5&did=316&src en doe alsnog een donatie. Bedankt!

  • 18 Juli 2012 - 19:04

    Frank Jacobs:

    Op de helft! Goed hoor. Nu nog op tv zien te komen.

  • 18 Juli 2012 - 19:04

    Frank Jacobs:

    Op de helft! Goed hoor. Nu nog op tv zien te komen.

  • 18 Juli 2012 - 19:45

    Jolanda Taihuttu:

    Ben trots op je !!! als ik het allemaal zo lees dan kriebel het gelijk weer het virus vd vierdaagse ooit heb ik hem ook gelopen. Dus alles is zo herkenbaar zet op morgen de bekende heuvels komen eraan. S6 zit in jezelf haal het eruit....... Liefs en xxx jolanda

  • 18 Juli 2012 - 20:13

    Marijke (K.):

    Knap hoor, de helft zit erop!
    We duimen voor je dat het weer morgen meevalt!

  • 18 Juli 2012 - 21:06

    Coen Pasalbessy:

    Zet hem op. Je bent al opende helft. Toch fijn dat je familie daar hebt. Groeten aan iedereen.

  • 18 Juli 2012 - 21:07

    Coen Pasalbessy:

    Zet hem op. Je bent al opende helft. Toch fijn dat je familie daar hebt. Groeten aan iedereen.

  • 18 Juli 2012 - 22:02

    Deske:

    Hallo Lydia,
    Wat leuk om je ervaringen over de 4-daagse te lezen! Goed gedaan hoor en ga zo door! Nog 2 dagen te gaan...
    Groetjes

  • 19 Juli 2012 - 04:29

    Denise Pugliese:

    Veel succes met dag drie. Jullie kunnen het!

  • 19 Juli 2012 - 05:20

    Tabitha :

    Topper! Veel succes met lopen

  • 19 Juli 2012 - 08:08

    Henk Tieben:

    Hey Lydia! Zet hem op he. Girlpower! Respect. Maar hopen dat het weer meespeelt. We denken aan je meid.
    Groetjes Henk en Birgit

  • 19 Juli 2012 - 10:31

    Eline Boele:

    Op de helft, nu dag 3. Al een hele prestatie. Ik hoop dat je niet te veel last van je knie hebt, geniet van het lopen. Hier schijnt nu de zon, ik stuur wat zon naar jullie toe ;-). Zet hem op. Liefs eline

  • 19 Juli 2012 - 10:48

    Tirza:

    Good job! Al op de helft. Ik hoop dat het weer een beetje mee zit de komende dagen. Vrijdag komen Deborah, Seycan en ik een stukje meelopen om de bloemen te dragen :D

    Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lydia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 773
Totaal aantal bezoekers 53506

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: