Volgende week...Vierdaagse! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu Volgende week...Vierdaagse! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu

Volgende week...Vierdaagse!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

11 Juli 2012 | Nederland, Rotterdam

Volgende week ben in volop aan de wandel voor de Nijmeegse Vierdaagse van dinsdag 17 t/m vrijdag 20 juli. Ik heb er erg veel zin in. Kan eindelijk het echte werk beginnen, elke dag 40 km, 160 km in totaal!

Ik heb de afgelopen maanden elk weekend getraind. Met meer dan 409 km in de benen, moet het gaan lukken! Nu nog hopen dat het weer een beetje meezit. Zag dat de weersverwachtingen voor volgende week vergelijkbaar zijn als deze week, dus afwisselend regen en zonnig droog, 17 – 19 graden. In ieder geval niet te warm ;-). Lekker wandelweer!

Sponsorloop en tv-opnames
Ik heb inmiddels 880 euro bij elkaar verzameld voor KWF Kankerbestrijding. Echt super!
KWF zorgt voor een shirt en cap, dus dan ben ik mooi herkenbaar ;-). Onderweg kan ik gebruik maken van de KWF-verzorgingstentjes waar ik water, sportdrank, winegums, Dextro, fruit, ontbijtkoek, etc. kan krijgen. Ook is er een masseur aanwezig, er wordt dus goed voor me gezorgd!
En de sponsorlopers van KWF worden gefilmd. Fons de Poel (bekend van het programma Brandpunt) doet de aftrap voor het programma ‘Het gevoel van de Vierdaagse’. Dus ik kom op tv! Ik laat jullie weten wanneer het uitgezonden wordt.
Ik zal volgende week elke dag even een kort berichtje op mijn blog achterlaten. Walk of the World, here I come!

P.S. Als je nog wil sponsoren, het kan nog t/m 20 juli. Ga naar https://www.devierdaagsesponsorloop.nl/index.php?option=com_content&view=article&catid=2&id=5&did=316&src en doe alsnog een donatie . Bedankt!

  • 11 Juli 2012 - 10:37

    Oewa Lena:

    Nog een paar dagen uitrusten en dan begint het grote werk! Heel veel succes en hopelijk geen blaren, maar wel lekker wandelweer! Misschien dat we woensdag jou komen aanmoedigen.... laat maar weten waar je dan bent!

  • 11 Juli 2012 - 11:56

    Peggy:

    Ha Lydia, Spannend en ook nog mogelijk op TV! Alle succes!! Groet, Peggy

  • 18 Juli 2012 - 07:23

    Bertil:

    Hoop dat je de eerste dag goed bent doorgekomen. Vandaag lekker weer, wind mee!

  • 18 Juli 2012 - 20:01

    Atha Salampessy-taih:

    leuk, Ly, zet ém op morgen en overmorgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lydia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 673
Totaal aantal bezoekers 53506

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: