Nog maar 5 daagjes.....en dan ben ik thuis! - Reisverslag uit Tema, Ghana van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu Nog maar 5 daagjes.....en dan ben ik thuis! - Reisverslag uit Tema, Ghana van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 daagjes.....en dan ben ik thuis!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

18 Juni 2006 | Ghana, Tema

Ik ben nu 3 weken in Ghana en ga bijna naar huis! Ik zie er erg naar uit;-)).

Vorige week ben ik een weekendje weg geweest naar Cape Coast. Ik heb de Canopy Walk gelopen (touwbrug in het regenwoud) en ik ben naar een slavenkasteel geweest. De reis van Tema naar Cape Coast duurde ongeveer 4 uur, dus onderweg nog veel gezien van het landschap. Erg groen en tropisch!

Op 24 juni ben ik weer terug in Nederland! En op 2 juli houd ik een presentatie over mijn mission in Liberia. Bij deze is iedereen van harte uitgenodigd op Basisschool 'Het Kompas', Nieuwe Tiendweg 15, Krimpen a/d IJssel. De inloop is om 19.00 uur en het programma begint om 19.30 – 22.00 uur.

Hopelijk tot dan!

Liefs,
Lydia

  • 18 Juni 2006 - 19:23

    Eline:

    Ha Lydia,
    Nog eventjes en dan ben weer terug in het Kikkerlandje. Het zal straks wel weer even wennen zijn, maar natuurlijk wel weer fijn om familie en vrienden terug te zien.
    Het hier nu ook wel mooi weer. Ik ga komende donderdag op vakantie en kom 2 juli weer terug van vakantie. Ik mis helaas je presentatie daardoor...
    We zullen gauw weer afspreken om bij te kletsen. Ik ga half juli ook nog twee weken naar Frankrijk dus het moet zeker lukken elkaar voor die tijd te zien.

    Geniet nog even van je tijd daar en niet te vergeten een fijne terugreis.

    Tot gauw!!

    Groetjes en veel liefs Eline en natuurlijk ook Pascal



  • 19 Juni 2006 - 20:35

    Mama:

    Hoi Lydia,
    Fijn dat je bijna thuis komt. we zijn druk bezig met de voorbereidingen voor 2 juli.
    Jouw kamer moet nog op orde gebracht worden. We zien allemaal uit naar je thuiskomst. Take care, Jesus loves you. Tot a.s. zaterdag (6.00 uur aankomst Schiphol)
    Cium manis2 dari katong semua.

  • 19 Juni 2006 - 21:52

    Dominggus:

    ghana???
    heb je de wedstrijden gezien ??
    ghana speelt goed man!! 2 - 0 gewonnen van tjechie!! maar het had veel meer kunnen worden :D:D

  • 22 Juni 2006 - 11:10

    Els:

    Hoi Lydia!
    Bijna weer thuis...eindelijk want ik heb je nou echt veel te lang niet meer gezien! Uiteraard ben ik er bij 2 juli!! Goede reis en tot gauw! Liefs Els

  • 24 Juni 2006 - 19:54

    Oewa Lena:

    WELkom thuis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lydia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 53589

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: