Nog maar 8 dagen in Liberia! - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu Nog maar 8 dagen in Liberia! - Reisverslag uit Monrovia, Liberië van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu

Nog maar 8 dagen in Liberia!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

22 Mei 2006 | Liberië, Monrovia

Het is onvoorstelbaar hoe snel de tijd hier in Liberia is voorbij gevlogen. De laatste dagen van ons verblijf hier zijn aangebroken. Op 29/30 mei zullen we met de Anastasis vertrekken naar Ghana.

De afgelopen maanden terug op het schip, was een periode van omschakelen en weer aanpassen. Het werk in de Dining Room was in het begin erg wennen. Maar het team waarmee ik werk is erg leuk. Ik heb het erg naar mijn zin op deze werkplek.

Ik ben nog een aantal keer terug geweest naar New Georgia om mijn vrienden daar te bezoeken. Uiteraard ging ik ook naar de school en het was gaaf om mijn klas (grade 1) weer te zien.

Afgelopen zondag hadden we een Afscheidsceremonie in de kerk waar we altijd naar toe gaan. We hebben ons erg thuisgevoeld in deze gemeente. Ze zijn erg hartelijk en gastvrij. We waren deel van de familie :-).

Aankomende zaterdag zal ik mijn vrienden in New Georgia voor de laatste keer bezoeken. Afscheid nemen zal moeilijk zijn, maar wie weet kom ik hier ooit nog een keer terug?!

Liefs,
Lydia

P.S. Ik had eindelijk tijd om de foto's van Outreach te plaatsen. Veel kijkplezier!

  • 22 Mei 2006 - 16:42

    Mama:

    Ha lieve meid,

    Prachtige foto's die een goede indruk geven van het werk daar. Ik ga zo catechisatie geven en mail of bel je nog! Een gezegende afscheid met de gemeente in New Georgia en een goede vaart naar Ghana.

    liefs, cium manis2

  • 23 Mei 2006 - 10:44

    Tirza:

    Hoi Ly,

    Mooie foto's!

    Afgelopen maandag hoorden we dat er nog meer catechisanten willen meezingen met faithful.
    Khoop dat ze zondag met het oefenen allemaal op komen dagen.
    Goede vaart!
    xxx Tirza

  • 23 Mei 2006 - 10:44

    Desi:

    Hoi Lydia,
    Ik heb de foto's met bewondering bekeken! Ben trots op je, dat je dit mag doen! Ga zo door en nog veel succes hiermee !
    Pas goed op jezelf! Liefs,
    Desi

  • 24 Mei 2006 - 12:02

    Deborah:

    Hoi Lydia,

    Gaaf joh die foto's die je gemaakt hebt. Je hebt echt veel meegemaakt en ervaring opgedaan.
    Ik ben ook wel blij dat je bijna weer thuis komt
    Take Care!!
    lafjoe Debo

  • 26 Mei 2006 - 12:06

    Dave:

    wens je nog veel succes met je missie xxx

  • 29 Mei 2006 - 11:31

    Eline:

    Ha Lydia,
    Leuk even te lezen hoe het met je gaat en wat je in Liberia hebt gedaan! Prachtige foto's. Met mij gaat alles goed, ik heb het erg druk op dit moment met werk. Maar het bevalt nog steeds prima. Pascal en ik hebben samen een huis gekocht in Oosterhout (ten noorden van Breda). We gaan volgend jaar (augustus 2007) pas verhuizen. De huidige bewoners gaan naar nieuwbouw dus we kunnen pas in het huis als hun huis af is. We kijken er erg naar uit, meer ruimte een tuin en meer luxe. We moeten de komende tijd nog van alles regelen (dat maakt het wel ook wel druk , maar ook wel erg leuk). Nog een paar weekjes en dan ga ik op vakantie met mijn hele familie naar Ibiza, daar heb ik ook onwijs veel zin in. Lekker relaxen, zon, zee en strand.
    In Nederland hebben we de afgelopen dagen erg slecht weer gehad (met de hemelvaart) dus ik ben wel aan zonnetje toe.

    Geniet van alles daar!!

    Tot horens.

    Dikke zoen en veel liefs Eline



  • 30 Mei 2006 - 16:34

    Oewa Lena:

    Hoi Lydia, leuk joh de foto's! Michel zegt: Ze staat altijd met een big smile op de kiek:)Het is natuurlijk ook dankbaar en leuk werk.
    Terwijl ik dit schrijf ben je op weg naar Ghana. Ben benieuwd hoe je het daar vind. Heel veel groetjes ook van Michel.

  • 01 Juni 2006 - 16:49

    Audrey Wijma-Roos:

    Hoi hoi Lydia,

    Vol bewondering heb ik je verslagen gelezen en je prachtige foto's bekeken.
    Meid wat een ervaring en mooie belevenissen heb je meegemaakt.
    Ik wens je veel geluk, voorspoed en Gods zegen op je pad en het mooie werk wat je doet en wat je nog gaat doen.

    Groetjes van Audrey

  • 02 Juni 2006 - 12:39

    Winny:

    Hi Ly,

    Je hebt inderdaad heel wat foto's geplaatst maar ze geven wel een heel goed beeld van je allemaal het doen bent en wat je meemaakt. Ik ieder geval nog heel veel succes en ik kan nu wel weer zeggen tot snel - groeten Winny

  • 03 Juni 2006 - 20:41

    Tante Hennie:

    Hoi Idi,
    Ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat,want je staat op de foto's iedere keer met een big smile,dan moet het wel goed met je gaan en met jouw missie die je met veel toewijding tot een onvergetelijke einde zal volbrengen.Pas goed op je zelf en tot over 3 weken in Nederland.
    veel liefs van ons allemaal

    tante Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lydia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 53588

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: