Aankomst in Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu Aankomst in Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu

Aankomst in Zuid-Afrika!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

02 September 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo,

Ik ben net veilig aangekomen in East-London, Zuid-Afrika. De reis is goed verlopen. Erg vermoeiende vliegreis wel, eerst naar Madrid, daarna naar Johannesburg en vervolgens naar East-London. Dus nu even een kort berichtje!
In Johannesburg kwam ik al veel mensen tegen die ook de Segue-course gaan volgen. De meeste komen uit Amerika. Verder ook mensen uit Duitsland en Nederland. Dus een internationaal gezelschap! Ik slaap met nog een ander meisje in een hut, Heather. De kamer is redelijk groot, ik dacht dat ik met 4 of 6 mensen op een kamer zou slapen maar dat is dus niet zo. Ik ga zo even mijn kamer inrichten, zodat ik me voor de komende maanden kan settelen. Maandag gaan we varen naar Kaapstad waar we tot 18 oktober een Promotie-tour zullen doen. Daarna vertrekken we naar Liberia, waar we op Outreach gaan van 28 okt. tot 2 maart. Hier zal ik vrijwilligerswerk gaan doen. Ik heb er erg veel zin in!

Dit was het even voor nu. Binnenkort zal ik een langer bericht op de site zetten!

Greetz,
Lydia

  • 02 September 2005 - 19:42

    Henk Tieben:

    Hoi Lydia! Gelukkig ben je veilig aangekomen. Blij om te horen dat je maar met z'n tweeen op een kamer slaapt. Hopelijk heb je die oordopjes niet nodig! En meteen maandag al de zee op! Wij wensen je veel succes en behouden vaart. (niet zeeziek worden..) Groetjes Henk en Birgit

  • 02 September 2005 - 20:01

    Oewa Lena:

    Gelukkig dat je goed terecht ben gekomen. Lijkt me een hele onderneming, maar gelukkig dat je in jo'burg nog mede-volunteers
    ben tegengekomen. Een hut lijkt me anders dan een kamer, maar fijn dat je die niet met zovelen hoeft te delen. Ik ben benieuwd hoe het je bevalt daar in het verre zuiden, heel veel succes en laat ons maar veel lezen over je avonturen....

  • 02 September 2005 - 21:29

    Mama:

    Ik ben benieuwd hoe jij je eerste nacht op het schip ervaart. Goede vaart a.s. maandag.
    liefs

  • 03 September 2005 - 17:15

    Deborah:

    Hey Lydia,
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Verder wens ik je een hele leuke en goede tijd op de boot.
    Veel liefs je zusje Debo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lydia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 53585

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: