Hallo! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Lydia Taihuttu - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

05 Juni 2005 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Welkom op mijn website!

Vanaf september ga ik naar Afrika en via deze website houd ik je op de hoogte van mijn belevenissen aldaar. Ik zal eerst een aantal maanden in East London, Zuid-Afrika verblijven en daarna vertek ik met de Anastasis naar Liberia.

Op dit moment ben ik druk bezig met alle voorbereidingen. Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging!

Kijk regelmatig op mijn site voor een update! Tot ziens!

Groetjes, Lydia

P.S. Voor meer info over de Anastasis en Mercy Ships: www.mercyships.nl

  • 22 Augustus 2005 - 15:42

    Michel Urselmann:

    Wat een geweldig idee. Ik dacht al dat we je een half jaar zouden moeten missen, maar gelukkig ben je zo toch nog een beetje bij ons. Veel succes en vooral GENIET ERVAN!!!

  • 23 Augustus 2005 - 19:27

    Lena Taihuttu:

    hoi Lydia, heel leuk zo de site; ik ben benieuwd hoe het wordt joh! heel veel plezier nog met de voorbereidingen en tot zaterdag?

  • 26 Augustus 2005 - 07:27

    Papa Ani:

    Hallo Lydia, ani had even op je site gekeken.Hierbij heb je dan ook gelijk mijn emailadres. doei, tot mails

  • 29 Augustus 2005 - 19:11

    Dominggus:

    goeie reis!!!

  • 30 Augustus 2005 - 21:28

    Rachel, Justian & Gio:

    Heey Lydia! Wij wensen jouw een hele fijne tijd en een goede reis!!We zullen je site in de gaten houden!Houdoeeeeee!

  • 31 Augustus 2005 - 09:46

    Eline Boele:

    He Lydia,
    De site ziet er goed uit, ik ga hem zeker in de gaten houden de komende tijd.
    Een hele fijne reis toegewenst en geniet ervan!!
    Groetjes en veel liefs Eline

    ps ook de groetjes van Pascal

  • 31 Augustus 2005 - 09:51

    Sylvia Costa:

    Ha lydia!
    Hoop dat alles goed met je gaat. Ik dacht even je site bekijken hoor. Mooie site. Waar zijn de foto's?! Ik wens je veel plezier en succes met je reis!!
    Groetjes Sylvia

  • 31 Augustus 2005 - 17:02

    Henk Tieben:

    Hoi Lydia, heel leuk dat we jou reis kunnen volgen via deze website. We zijn zeer benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. We wensen jou een gezegend half jaar toe en we zullen voor jou bidden. Groet, Henk, Birgit en kids

  • 02 September 2005 - 06:44

    Mama:

    Lieve Lydia
    Ik hoop dat je goed bent aangekomen. Emmanuel heeft gebeld en belt ons z.s.m. terug zodra je op het schip bent.
    Een fijne tijd toegewenst. We denken en bidden voor je.
    LIEFS EN KUSJES!!!

  • 02 September 2005 - 10:59

    Chris Van De Graaf:

    Hoi Lydia, geweldig dat het er nu echt van gekomen is. Ik wens je van harte veel succes met je mooie werk op de Anasrasis. Ik hoor graag van je. Geniet ook van alles!

  • 14 September 2005 - 15:25

    Tirza:

    Hoi Lydia!
    Hoe'st? Met mij alles ok hoor! Leuke site!

    groetjes + xxxjes
    Tot mails! Tirza

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lydia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 53590

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: